Oferta

Opracowanie zdrowej płytki paznokci- skrócenie płytki paznokciowej, oczyszczenie wałów paznokciowych, opracowanie skórek. Zabieg wykonywany systematycznie pozwala uniknąć problemów z nawracającym wrastaniem paznokci.

Opracowanie płytki paznokciowej zmienionej chorobowo –ściągnięcie zrogowaciałych lub grzybiczych fragmentów paznokcia, skrócenie płytki paznokciowej, oczyszczenie wałów paznokciowych, opracowanie skórek.

Opracowanie odcisków/modzeli – punktowe opracowanie zrogowaciałych zmian, przy użyciu skalpela lub odpowiednio dobranych frezów. Indywidualne dobranie odciążenia, które pozwoli wyeliminować przyczynę powstawania nadmiernych zrogowaceń.

Opracowanie brodawki wirusowej – Kurzajki zwane są inaczej brodawkami wirusowymi. Ten rodzaj zmian skórnych powstaje w wyniku zagnieżdżenia się wirusa brodawczaka ludzkiego – HPV. Wirus przenoszony jest poprzez kontakt z naskórkiem. Kurzajki najczęściej pojawiają się na dłoniach i stopach, ale mogą także zostać przeniesione na inne części ciała. Zabieg polega na mechanicznym opracowaniu zmiany, zaleceniu stosowania preparatu leczniczego oraz zaplanowaniu dalszego procesu leczenia.

Opatrunek – opatrunek odciążający miejsce zabiegowe lub wykonanie indywidualnej ortezy odciążającej miejsce zabiegowe.

Tamponada/rurki na wrastające paznokcie – nieprawidłowe obcinanie paznokci, powoduje ciągłe podrażnianie wałów paznokciowych, ból i stan zapalny. Tamponada jest metodą leczenia stanu zapalnego wałów paznokciowych i w szybki sposób pozwala zniwelować dolegliwości bólowe. Rurki protekcyjne są metodą profilaktyczną, która pozwala nam uniknąć wrastania paznokci.

Klamra VHO-Osthold – jest to metoda korekcji paznokci wkręcających się. Za pomocą odpowiedniego skręcenia drucików ze stali chirurgicznej uzyskujemy odkształcenie płytki paznokciowej i odbarczenie wałów paznokciowych.

Rekonstrukcja paznokci – jest gwarancją poprawy estetyki Twoich paznokci. Polega ona na wykonaniu protezy paznokcia przy użyciu masy żelowej. Masa ta swoją strukturą i kolorem przypomina naturalną płytkę paznokcia i nie powoduje żadnych efektów ubocznych przy dłuższym stosowaniu.

Zabieg na pękające pięty – opracowanie pięt i rozpadlin, nałożenie maski głęboko nawilżającej i zastosowanie opatrunku okluzyjnego, indywidualne zalecenia pielęgnacji domowej i sposobu odciążenia + nakładka amortyzująca na pięty GRATIS.

Podstawowy zabieg podologiczny- pedicure medyczny, usunięcie zrogowaciałego naskórka, bez naruszenia zdrowych fragmentów skóry, opracowanie paznokci i skórek. Nałożenie odżywki na paznokcie. Nauka prawidłowego obcinania paznokci. Masaż stóp na bazie kremu pielęgnacyjnego. Za dodatkową opłatą zabieg może być uzupełniony malowaniem paznokci zwykłym lub hybrydowym lakierem.

Rehabilitacja- masaż stóp i łydek, mobilizacja stawu chorobowo zmienionego, ćwiczenia indywidualnie dobrane do rodzaju dysfunkcji, (deformacja, uraz, zabieg operacyjny),terapie wspomagające kinesiology taping, ultradźwięki, pole magnetyczne, chłodzenie).

Zabieg przeciwobrzękowy- obrzęki są informacją, że w Twoim organizmie dzieje się coś nie tak. Jeśli nie doznaliście kontuzji stopy, występujący obrzęk może świadczyć o chorobie nerek, serca czy alergii pokarmowej. Zabieg składa się z drenażu limfatycznego obrzękniętej kończyny, chłodzenie (system mankietów CryoCuff) i kinesiology taping. Jest to skuteczna terapia w walce z obrzękami.

Relaksacyjny masaż stóp i łydek- zabieg fizjoterapeutyczny, polegający na plastycznym odkształceniu tkanek. Dodatkowo podczas zabiegu wykorzystywane są elementy refleksologii stóp. Zabieg przynosi ulgę zmęczonym stopom poprzez rozluźnienie nadmiernie napiętych tkanek.

Kinesiology taping – terapii wykorzystujemy plaster k-active tape o parametrach zbliżonych do właściwości ludzkiej skóry. Poprzez aplikację plastra dajemy możliwość przywrócenia funkcji. Każda aplikacja jest poprzedzona badaniem, oceną układu mięśniowo-powięziowego. Nie jest oparta na stosowaniu gotowych szablonów dla poszczególnych schorzeń. Kinesiology taping jest najbardziej rozwiniętą i stale dynamicznie się rozwijającą odmianą terapii z użyciem plastra bazującą na ostatnich osiągnięciach wiedzy medycznej z obszaru terapii mięśniowo-powieziowej.

Konsultacja – Badanie stóp. Klinika zdrowych stóp oferuje profesjonalne i kompleksowe badanie stóp, w skład którego wchodzi: -analiza rozkładu sił statycznych -ocena budowy anatomicznej stóp -dokładne pomiary stóp i kończyn. Przeprowadzone badanie pomoże fizjoterapeucie skutecznie zaplanować proces leczenia, dobrać odpowiedni zestaw ćwiczeń oraz prawidłowe zaopatrzenie ortopedyczne w celu odciążenia chorobowo zmienionego miejsca.